فعالیت‌ها

مهلت ارسال اثر به نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج تمدید نخواهد شد.

۳۱ شهریورماه آخرین مهلت ارسال اثر به نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج است و به دلیل شرکت زیاد علاقه‌مندان این مهلت تمدید نخواهد شد.

دبیر نهمین دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج با بیان این‌که در فاصله دو هفته مانده به پایان مهلت ارسال اثر به دوسالانه‌ی داستان کوتاه نارنج استقبال بسیار خوبی از این دوسالانه به‌عمل آمده است گفت: مهلت ارسال اثر به این دوسالانه پایان شهربور ۱۴۰۲ خواهد بود.

محمد بادپر با تاکید بر این‌که مهلت ارسال اثر به این دوسالانه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد افزود: از همه‌ی داستان‌نویسانی که مایل به شرکت در این دوسالانه می‌باشند تقاضا داریم ارسال داستان‌های‌شان را به روز آخر موکول نکنند.

وی با تشکر از همه‌ی فعالان فرهنگی هنری، نویسندگان و سایر عزیزانی که از این دوسالانه حمایت کردند گفت: خوشبختانه در فاصله‌ی دوهفته مانده به پایان مهلت ارسال آثار تاکنون علاوه بر نویسندگان تمام استان‌های کشور نویسندگان فارسی‌زبان مقیم در ۱۲ کشور دیگر نیز داستان‌های خود را برای ما ارسال کردند که قطعا تا پایان مهلت ارسال بسیار بیشتر از این نیز خواهد شد.

بادپر با اشاره به این‌که آمار و جزییات دقیق و نهایی مربوط به تعداد شرکت‌کنندگان و آثار رسیده و …. در کمترین زمان ممکن پس از پایان مهلت ارسال آثار اعلام خواهد شد متذکر شد علاقه‌مندان همه‌ی اطلاعات لازم در خصوص این دوسالانه را می‌توانند از طریق سایت نارنج به‌نشانی www.naaranj.com دنبال کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا